Hur desperat får man bli??

Standard
Visst, det är djupt tragiskt…men jag skrattade ändå! Kolla den här artikeln i Expressen
 
Åh MSN, åh MSN
du funkar lika dåligt än…
 
Orkar inte kämpa med seeegspaces mer ikväll. Hälsar på er när det blivit lite mer fart på stället. Go´natt
 
 
 
 
 

Ett svar »

  1. Hm, ja tragiskt, men man kan undra hur han bar sig åt, jag menar, skyltdockor har väl inte riktigt rätta anatomiska förutsättningar eller?

  2. Han måste varit riktigt desperat hihi…. Visst kan man bli helt vansinnig ibland på sitt space, trodde först min dator var kass. Ha det bra nu, kram AnnaLena

  3. Nämen nu ska vi alla inte klaga på Spacen .. för enligt ansvarig som jag nyss fått mail från så inbillar vi tydligen oss att det skulle vara segt eller strula. För De upplever minsann inga problem ( precis som de skulle ha erkänt om de gjorde det)Men gör gärna som många av oss andra skriv till ansvarig och klaga .. info finns i min blogg//H

Lämna en kommentar